לתרומה
על אלומה
לתרומה

דרושים

https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/8.png לעמותת אלומה דרוש/ה מיישמ/ת מערכת SALESFORCE
אלומה הינה ארגון חברתי הנותן מענה לצעירים בחברה הישראלית - לפני שירות צבאי , לקראת לימודים אקדמיים ויציאה לשוק העבודה.

תיאור תפקיד:
תמיכה, תחזוקה ושדרוג המערכת בהתאם לצרכי העמותה, כ-250 משתמשים.

איסוף דרישות, איפיון והגדרת פתרונות מותאמים.

סיוע במדידת ביצועי התוכניות, הפקת נתונים וטיוב מידע.

פיתוח טפסים ותהליכים במערכת-Titan

בנייה ותחזוקה של ממשקים חיצוניים ואינטגרציה למערכת.

דרישות התפקיד:
בוגרי קורס מיישמי SALESFORCE- חובה
ניסיון ביישום במערכת SALESFORCE– יתרון משמעותי
ידע בבסיסי נתונים ו- SQL – יתרון.
יכולת למידה עצמאית של המערכת ושל תהליכים בעמותה.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת ניתוח והבנה של דרישות עסקיות וטכניות.
תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.

100%- משרה העבודה במשרדי העמותה בלוד בשילוב עבודה מהבית,זמינות מיידית. משרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. אלומה מעודדת העסקת אנשים עם מוגבלות. רק פניות מתאימות תענינה להגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2020/12/לוגו-הישגים.png לתוכנית "הישגים" מבית עמותת אלומה דרוש/ה רכז/ת הנגשת השכלה גבוהה במרכזי צעירים ברחבי הארץ
התוכנית פועלת במטרה להגדיל את מספר הצעירים מהפריפריה החברתית – גיאוגרפית באקדמיה ,מתוך הבנה שלימודים אקדמיים הם האמצעי המרכזי למוביליות חברתית.

תיאור תפקיד:
* ליווי פרטני, קבוצתי ודיגיטלי לצעירים בדרכם
להשכלה גבוהה.
* איתור וגיוס צעירים מהיישוב, במיוחד אלו שקשה להם
יותר להגיע להשכלה גבוהה (רקע חברתי/גאוגרפי מוחלש)
* פיתוח קשרים בקהילה, מיפוי שותפים וזירות בעיר
כדי להגיע לצעירים שלא מגיעים באופן יזום למרכז צעירים
* ארגון והובלת אירועים עירוניים שמטרתם לעודד ולחשוף את הצעירים לאפשרויות השכלה גבוהה.
* נדרשת עמידה ביעד של כ 150 ייעוציים שנתיים.

כישורים נדרשים:
* תואר אקדמי – חובה.
* עצמאות, יכולת ניהול עצמית גבוהה.
* יכולת הובלה, ראש גדול ואחריות.
* כישורי יזמות והוצאה לפועל של רעיונות.
* ניסיון בעבודה מול צעירים הרחוקים מהשכלה גבוהה – יתרון.
* יחסי אנוש מעולים.
* יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל -פה.
* יכולת עמידה מול קהל והעברת סדנאות.

משרה מלאה – 5 פעמים בשבוע - לעיתים נדרשת זמינות גם בשעות אחה"צ והערב. להגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/8.png לעמותת אלומה דרוש/ה רכז/ת קשרי מעסיקים
הגדרת התפקיד: ​רכזת קשרי המעסיקים יוזמת ומנהלת שיתופי פעולה עם מעסיקים, במטרה ליצור הזדמנויות תעסוקה למשתתפים מקהילות גיוון. התפקיד כולל פיתוח ושימור קשרים ארוכי טווח עם עסקים כדי לפתוח עבורם דלתות בעולם התעסוקה.

תחומי אחריות מרכזיים:
· פיתוח קשרים עם מעסיקים איתור וגיוס מעסיקים חדשים, חיזוק ושימור קשר עם מעסיקים קיימים.

· רתימה והסברה הצגת הערך שבהעסקת אוכלוסיות גיוון, התאמת הצעת הערך לצרכי המעסיק.

· התאמת משרות מיפוי צרכי המעסיק והתאמה לתוכניות התעסוקה השונות.

· סיורי שטח – ביקורים במקומות עבודה לצורך ביסוס קשר, היכרות עם תרבות הארגון והרחבת ההזדמנויות.

מיומנויות נדרשות:

· כישורי תקשורת בין־אישית גבוהים, יכולת לרתום ולבנות אמון עם מעסיקים מגוונים.

· יכולת ניהול קשרים עסקיים ושיתופי פעולה.

· אוריינטציה שיווקית.

· יכולות ארגון ותיאום גבוהות, ניהול משימות במקביל.

· היכרות עם שוק העבודה, יכולת לניתוח וזיהוי מגמות ותחומים רלוונטיים.

· שליטה בעבודה עם מערכות מחשב וניהול לקוחות (CRM).

משרה מלאה ממשרדי העמותה בלוד בשילוב עבודת שטח. להגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/8.png דרוש/ה רכז/ת מערכות מידע ורכש לתחום התמדה באקדמיה בעמותת אלומה
תחום התמדה באקדמיה פועל למען קידום מוביליות חברתית וכלכלית באמצעות הגדלה וגיוון של בוגרי האקדמיה ושילובם בתעסוקה איכותית. התחום מספק מעטפת תמיכה הוליסטית ומקיפה לסטודנטים, אשר מסייעת בקידום מוביליות חברתית וכלכלית עבורם ועבור הקהילות בהן הם חיים

תיאור התפקיד:
*מתן תמיכה טכנית ומענה שוטף ומקצועי למנהלים והרכזים בתוכניות השונות
בנוגע לשימוש במערכת.
*ניהול ובקרה של מאגר המשתמשים (Users) במערכת.
*ניהול מידע ודוחות, מענה לצרכים העולים ממטה התכנית, כולל הפקת דוחות
שאילתות וניתוחי מידע שונים.
*עבודה בשיתוף פעולה עם מנהלת ההדרכה לפיתוח אמצעי הדרכה מגוונים על המערכת (מדריכים כתובים, סרטונים וכד').
*הדרכה והכשרה של המנהלים והרכזים על שימוש יעיל ונכון במערכת.
*יוזמה וקידום שיפורים מתמידים בתהליכי העבודה הממוחשבים באמצעות המערכת, מתוך ראייה מערכתית.
*פתיחת ותפעול תהליכי רכש (הצעות מחיר, ספקים וכד') במערכת ייעודית.
ניהול קשר עם ספקים רלוונטיים וקבלת הצעות מחיר.

דרישות התפקיד:
*היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Salesforce – יתרון משמעותי.
*ניסיון מוכח באיסוף צרכים, אפיון דרישות ויישום פתרונות טכנולוגיים/תפעוליים – חובה.
*יכולת ירידה לפרטים, סדר, ארגון, ודיוק ברמה גבוהה (יסודיות).
*תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הדרכה והעברת ידע ברורה.
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות, במסגרת מטה התכנית.

משרה מלאה, ממשרדי אלומה בלוד (4 ימי נוכחות, יום עבודה מהבית) להגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/8.png לעמותת אלומה דרוש/ה רכז/ת אדמיניסטרציה לתחום השכלה גבוהה
תחום הנגשת השכלה גבוהה באלומה פועל ליצירת מוביליות חברתית וכלכלית באמצעות יועצים בכל רחבי הארץ אשר מלווים צעירים בתהליך אישי וקבוצתי לפיתוח אישי, לימודים וקריירה, תוך הנגשת ידע, התרת חסמים ויצירת רשת תומכת של קשרים.

תיאור תפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי ומעטפת לתוכנית רואד
הובלה אדמיניסטרטיבית של הכשרות ארציות ופעילות ארצית של תחות הנגשת השכלה גבוהה
חלק מפורום אדמיניסטרציה של אלומה
חלק ממטה תחום הנגשת השכלה גבוהה

דרישות התפקיד:
*דובר/ת ערבית- חובה
*היכרות וניסיון עבודה עם מערכת Salesforce – יתרון משמעותי.
*ניסיון מוכח באיסוף צרכים, אפיון דרישות ויישום פתרונות טכנולוגיים/תפעוליים – חובה.
*יכולת ירידה לפרטים, סדר, ארגון, ודיוק ברמה גבוהה (יסודיות).
*תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הדרכה והעברת ידע ברורה.
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות, במסגרת מטה התכנית.

60% משרה ממשרדי המטה בלוד הגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/3.png דרוש/ה מנהל/ת הדרכה לתחום הנגשת השכלה גבוהה באלומה
התפקיד כולל הובלה, פיתוח והטמעה של מערך ההדרכה המקצועי בתחום הנגשת ההשכלה הגבוהה בעמותת אלומה, יצירת סטנדרטים משותפים, תכלול ואיגום משאבים. התפקיד מתבצע בתיאום צמוד עם מנהלת הלמידה הארגונית ליישום מדיניות ארגונית ושיתוף ידע רוחבי.

תיאור התפקיד:

1. הכשרות ופיתוח מקצועי
· תכנון, פיתוח והובלה של קורס כניסה לתפקיד של רכזים בכלל תכניות ההנגשה.
· מיפוי צרכים שוטף ובניית תכנית הכשרה שנתית בנושאים רוחביים המשותפים לשלוש התכניות.
· מדידה והערכה של אפקטיביות ההכשרות, הפקת לקחים ויישומם.
· פיתוח והוצאה לפועל של ימי למידה ארציים, כנסים והדרכות מקצועיות.
2. עבודה עם מנהלי ההדרכה בתכניות
· ליווי מקצועי קבוע של מנהלי/רכזי ההדרכה בשלוש התכניות.
· ניהול ותיאום של ישיבות צוות הדרכה תחומי ליצירת אחידות מקצועית ושיתוף ידע.
· הובלה של תהליך כתיבת תכניות ההדרכה השנתיות בכל תכנית.
· תכלול ואיגום משאבים משותפים לצורך יעילות והגדלת האימפקט.
3. פיתוח תוכן ומו"פ
· עבודה שוטפת עם יחידת המו"פ של אלומה לפיתוח מענים מותאמים לצרכים המשותפים והייחודיים של כל תכנית.
· פיתוח חומרי הדרכה מקצועיים (מצגות, מדריכים, מערכי שיעור) עבור כלל הרכזים, בהתאם לצרכים העולים מהשטח.

דרישות התפקיד:
*תואר ראשון- חובה (עדיפות בתחומים רלוונטים)
*ניסיון בפיתוח הדרכה ובהדרכה בפועל- חובה
*יצירתיות יכולת הובלה וראש גדול בפיצוח אתגרים.
*יכולת ירידה לפרטים, סדר, ארגון, ודיוק ברמה גבוהה (יסודיות).
*תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויכולת הדרכה והעברת ידע ברורה.
*יכולת עבודה עצמאית ובצוות, במסגרת מטה התכנית.

היקף משרה: 100% עבודה ממשרדי העמותה בלוד בשילוב עבודה מהבית. לשליחת קורות חיים- הגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/8.png דרוש/ה רכז/ת תעסוקה ושילוב בעבודה בעמותת אלומה
הרכז/ת מהווה חוליה מקשרת בין צעיר/ה לבין עולם העבודה – בתיווך רגיש, מקצועי ופרואקטיבי. היא מפתחת קשרים עם מעסיקים, מתאמת משרות מותאמות, מלווה את תהליך ההשתלבות של המשתתף/ת בעבודה לאורך זמן, ומהווה כתובת גם למעסיק וגם לצעיר/ה לאורך הדרך.

תחומי אחריות מרכזיים:
.איתור משרות מותאמות לצרכי ויכולות המשתתפים.
.קידום קשר עם מעסיקים קיימים וחדשים
.ליווי תעסוקתי שוטף – מעקב אחר השתלבות, תמיכה בהתמודדות עם אתגרים, ומתן מענה בזמן אמת.
.עבודה בתיאום עם גורם מלווה מהקהילה – שותפות בתהליך הליווי הכולל.
.שמירה על תקשורת שוטפת עם המעסיק – עדכון, תיווך, וליווי משברים במידת הצורך.
.סיורים וביקורים בשטח – להיכרות עם מקומות עבודה ולטובת ביסוס הקשר עם המעסיק והעובד.

מיומנויות נדרשות:
.דובר/ת השפה הערבית- חובה
.כישורי תיאום ותקשורת בין-אישית גבוהים – עם משתתפים, צוותים ומעסיקים.
.יכולת לרתום מעסיקים ולהציג את הערך שבהעסקת אוכלוסיות מגוונות.
.ניסיון או הבנה בתחום הליווי התעסוקתי והכנה לעבודה.
.אוריינטציה תפעולית ויכולת ניהול עצמי.
.שליטה בעבודה במערכות ממוחשבות.
.רגישות תרבותית והבנה למצבים משתנים של משתתפים.

75% משרה ,עבודה היברידית – מהבית, מהשטח וממשרדי אלומה בלוד. להגשת מועמדות
https://www.aluma.org.il/wp-content/uploads/2025/01/4.png יועצ/ת סטודנטים במערך התמיכה בסטודנטים חרדים
זרקור היא התוכנית הלאומית של המל"ג לליווי ותמיכה בסטודנטיות חרדיות באקדמיה. במסגרת התפקיד תלווי סטודנטיות במהלך התואר, תסייעי בהתמודדות עם אתגרים אקדמיים ואישיים, ותהיי עבורן כתובת משמעותית בדרך להצלחה בלימודים!

מה כולל התפקיד?
ליווי סטודנטים בהשתלבות באקדמיה
דרך תמיכה אישית וסיוע במציאת פתרונות לאתגרים העולים לאורך התואר.
ארגון אירועים וסדנאות.
עבודה בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים בירושלים .

מה את/ה מביא/ה איתך?
תואר אקדמי או לקראת סיום לימודים- חובה .
יחסי אנוש מצוינים ואינטליגנציה רגשית גבוהה.
גישה עצמאית ויכולת ניהול עצמי.
חיבור לעולם החברתי/חינוכי/טיפולי.
היכרות והזדהות עם החברה החרדית.

תנאי המשרה- משרה מלאה - 5 פעמים בשבוע. עבודה במוסדות אקדמיים באזור ירושלים והמרכז.