40 שנה | אלומה בשביל הצעירים.ות

137 ביבליוגרפיה דויטש, נ. נ., & רובין, א. ( 2017 ). אני לו מדת למבחן ולא לחיים" — האומנם? ממידור לחיבור בהתמודדותן של סטודנטיות חרדיות עם שניות תרבותית. תרבות דמוקרטית , 17 , 203-240 . הורוביץ, נ. ( 2020 .) "תודעת מיעוט" בהקשר של קונפליקט בין זהויות : המקרה של חרדים בישראל . יציאה בשאלה : סיכון, סיכוי ומדיניות חברתית . הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ( 2018 .) נשירה לאחר שנת הלימודים הראשונה במערכת ההשכלה הגבוהה. ירושלים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ( 2020 .) סטודנטיםערביםלתואר ראשון לפי סוג מוסד (לוח 14 .) ירושלים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ( 2021 .) סגל אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה בישראל, תשס"ב תשפ"א ( 2020/21-2001/02 ) . ירושלים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. חדאד חאג'־יחיא, נ., שביב, מ., רודינצקי, א., זינר, א. ( 2022 .) גשר לעתיד שנתמעבר כאמצעי למוביליות כלכלית – חברתית של צעירות וצעירים מהחברה הערב ית בישראל. המכון הישראלי לדמוקרטיה. ספיר, ע. ( 2020 .) מניעת נשירה של סטודנטים מקבוצות פריפריאליות: ידע מבוסס - פ רקטיקה של צוותי יחידות התמיכה במוסדותלהשכלה גבוהה בישראל. סדרת מחקרים חברתיים על - שם אדמונד דה רוטשילד. פיליפס - ברנשטיין, מ., גתי. א. (2023) . מניעה מותאמת אישית: גישה חדשנית לצמצום הנשירה מההשכלה הגבוהה . איילת האגודה הישראלית לייעוץ תעסוקתי ולפיתוח קריירה. פניגר, י., מקדוסי, ע., ו איילון, ח. ( 2016 ). אי - שוויון בהשלמת התואר הראשון: רקע חברתי, הישגים לימודיים קודמים ומאפיינים מוסדיים. סוציולוגיה ישראלית , 1(18 ,) .82-104 רגב, א. ( )2016 אתגרים בהשתלבות חרדים בלימודים אקדמיים . דוח מצב המדינה: חברה, כלכלה ומדיניות . מכון טאוב. רובין, א., נוביס - דויטש , נ., פרי חזן, ל. ( 2020 .) בין נשירה לתקווה: גורמים המשפיעים על התמדתם של סטודנטים חרדים בלימודים אקדמיים . אוניברסיטת חיפה. רובין, א., & טייב, נ. ( 2021 ). מאחורי ה" גדר": אקדמיה רגישתתרבות. מפגשלעבודהחינוכית - סוציאלית ( , 53 ,) 143-166 . תחאוכו, מ., קלישר, ע.,מושקלב, ק. ( 2020 .) התשואה לידע בשפה העברית בחברה הערבית. נייר מדיניות 06020 . מכון אהרון למדיניות כלכלית.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==