40 שנה | אלומה בשביל הצעירים.ות

133 ביבליוגרפיה Arnett, J. J. (2015). "A Longer Road to Adulthood". Emerging Adulthood: The Winding Road from the Late Teens Through the Twenties (2nd Edition). Oxford University Press, 1-29. מקורות לפרק הכנה לשירות משמעותי ולחיים בוגרים א רקין, נ. ( " .)2021 אוריינטציית העתיד של נוער נושר בתחומי חיים שונים: קולם הייחודי של בני הנוער ." מניתוק לשילוב 22 , עמ' .64-39 בנבנישתי, ר., זעירא, ע. וארצב, ס., ( 2015 ). "בוגרי פנימיותחינוכיותשל המנהללחינוךהתיישבותי ועליית הנוער: הישגים בהשכלה". מפגש לעבודה חינוכית סוציאלית 42 כ"ג, עמ' .33-9 הלוי, ד. .)2018( סקירת ספרות: מנטורינג לצעירים בסיכון. ירושלים: משב מחקר יישומי (עבור מרכז ידע ולמידה אשלים). כוכבי, א. ( " .)2023 צה"ל כנכס לאומי לישראל ." עדכן אסטרטגי, כתבעתרב תחומי לביטחון לאומי. המכון למחקרי ביטחון לאומי. לב ארי, ל., ראזר, מ., בן יוסף - אזולאי, נ. ואדלר, ר. ( " .)2016 מהדרה וסיכון להכלה ושילוב :בוגרי מסלולים ייחודיים בצה"ל בחיים האזרחיים". מפגש לעבודה חינוכית - סוציאלית , כ"ד 43 , עמ' .85-59 מאנע - שחם, ש., וזעירא, ע., ( 2015 ). "הליווי האישי ( mentoring ) ומשמעותו עבור בוגרי השמות חוץ - ביתיות: המקרהשל תכנית "למרחב". מפגשלעבודה חינוכית סוציאלית 42 כ"ג, עמ' 59- .35 מלחי, א .)2021( . בקיעים בקונצנזוס : אתגרי "צבא העם" ומודל הגיוס לצה"ל במציאות חברתית משתנה . ירושלים: המכון הישראלי לדמוקרטיה. משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, אגף א' חינוך ילדים ונוער בסיכון .)2021( משמעות. השתלבות. חווית מפתח. הכנה לשירות צבאי ולשירות לאומי בקידום נוער. סולימני - אע ידן, י., ( 2012 ). "חוויית המעבר לחיים עצמאיים של בוגרי פנימיות בישראל". מפגש לעבודה חינוכית סוציאלית 36 כ', עמ' 162-145 . סולימני - אעידן, י., ( 2021 ). "מנטורינג : מקומם של מנטורים בחייהם של צעירים במצבי סיכון". מדריך מנטורינג לצעירים ולצעירות במצבי מצוקה וסיכון . מקושרים .

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==